''Melodija''


Ako mene pitate, reću ću vam da nikad nisam voljela brojke. Ironično je sasvim napomenuti činjenicu da se već duži niz godina bavim izučavanjem brojki i raznih načina po kojima se one mogu složiti u sklopu svog obrazovanja.
Iskreno rečeno, i dalje nisam u potpunosti sigurna kako se ja uklapam u to mjesto.
Ipak, ma koliko mi mrske bile, današnji dan mi je sasvim ispunjen njima.
Zamislite.
Brojim, žurno, svaku kapljicu koja oglasi svoje prispjeće na tlo posebnom notom. Uživam u slušanju te namjerno nesavršene, ali ipak za moje naoštreno čulo sasvim savršene melodije.
Brojim kockice čokolade koje danas od stresa unosim u organizam.
I pitanja na koje odgovore još ne znam. Mnogo ih je.

Brojim ona jarka, ali i ona prigušena svijetla od žarulja na prozorima visoke, stare zgrade preko puta. 01:27 je. Nisam jedina koja noćas ne spava.
Brojim korake koje sam napravila tražeći medikament za kojeg je mati saznala preko interneta, pa me poslala u potragu. Još ga nisam pronašla.
Brojim...misli. Ili barem to pokušavam. Nekako mi dolaze krišom ovih dana, a mahom nestaju.

Brojim sate do kolokvija. 
I minute. 
I sekunde. 
I pritom ne dišem. 
...
Šta ako mi je ovo posljednja šansa?

Brojim apsolutne sve moguće razloge koji mi padaju na pamet zašto bih trebala mrziti momka koji mi je u paramparčad slomio srce, i vjeruj mi, čitatelju, ko god da si, toliko ih je da bi ih komotno mogla raspodijeliti i prišiti četvorici narednih koji dolaze.
Ma da sam i lijepih momenata sa njim nabrojala ... čak i više nego loših.
No, ne znam ni koliko mi vrijede. On je njezin, a ja sam svoja, je li? I svako je spokojan na svojoj strani svijeta.

Dobro, mene s vremena na vrijeme uhvati neki koštac, pa se uznemirim. Ali ipak, ne dam se.

Trudim se da i dalje nabrajam - svoje blagoslove, razloge za osmijeh, svu potporu koju dobivam od meni bliskih osoba, svaku provalu koja me je do suza nasmijala u proteklih par dana... sve što je meni pruženo, a nekom drugom, nažalost, nije.
I svaki mogući izvor sreće koji me okružuje.
Čak i kada dolazi u obliku kiše i njezinih kapljica koje sviraju najljepšu melodiju.








Do idućeg puta,
Emina❤


7 comments:

  1. Predivan outfit, draga! Ja cesto nosim kozne jakne i zaista se uklapaju sa raznim djelovima odjece, pocevsi od sportskih dukseva pa do modernih haljinica. Boja starki mi se mnogo svidja. Haljina je savrsena! <3

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja od kako sam kupila ovu jaknu doslovno ne izlazim iz nje. Samo što još nisam počela spavati u njoj haha :D
      Baš ti hvala na riječima! xx

      Izbriši
  2. Prekrasna si, odličan outfit, suuper ti stoji. ♥

    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja, samo hrabro i preživjećeš, a onda će sve tako da ti bude smiješno. Gledaj na to kao na neku čarapu koja te grijala dok se nije probušila, a onda je otišla do kontejnera gdje je pokupljena od strane nekog prosjaka, kome je dobro došla, a tebi nije trebala :D.
    Što se tiče autfita predivan je. Dopada mi se cjelokupna kombinacija kao i starkice. Obožavam ih ^_^

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koji komentar hahah pa ti si odlična! Baš si mi popravila dan, od srca ti hvala :D <3 Past će mi tvoje riječi još dosta puta na pamet :D
      I još ti jedno veeliko hvala na pohvali outfita dugujem. ^^
      Nadam se da je i tvoj dan danas divan :) Šaljem puuno zagrljaja i ljubaca xxx!

      Izbriši
  4. Lepa ležerna kombinacija. :D


    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši

Sav sadržaj objavljen na ShakeThatBeauty blogu je zaštićen prema zakonu o autorskom i srodnom pravu. Pokreće Blogger.