Čupko set za depilaciju lica namjenjen osjetljivoj koži

Je li se i vama desilo da prođete pored ogledala u butiku s previše intenzivnim osvjetljenjem te se posramite sami svog odraza zbog svojih inače samo mikroskopom vidljivih brčića? Iako vas to ogledalo ama baš uvijek postarava za bar par godina i ukazuje na borice koje čak i nemate, i čini da vaša odjeća izgleda isuviše isprano ma koliko god nova da je. No, stvar je gotova - više nećete moći istim samopouzdanjem da nosite onaj ružičasti ruž kojeg toliko volite!

Kada sam prvi put pomenula ovu soluciju drugaricama sve su reagovale na isti način : ''A di ti majket vidiš brkove?'' No ono što pojedine nisu razumjele jeste da je to stvar samopouzdanja. Osmijeh će da mi se razvuče od uha do uha na svaku šalu bez onog podsvjesnog ''ne gledaj mi u brčiće'' umjesto da zaista pomislim da neko upravo taj razvučeni osmijeh promatra zato što je lijep, a ne zbog nekih drugih, banalnih razloga.

I tako, odlučno se zaputim u CM i naiđem na popularnog Čupka 25% na akciji.
Ono što moram napomenuti jeste da je ovo moje prvo iskustvo sa depilacijom dlačica na licu. A i nije toliko strašno. Čitaj dalje. :)


Set uključuje : 16 trakica za depilaciju lica, dvije uljne maramice za odstranjivanje viška voska s lica te dvije kesice gela od aloe vere za umirenje upalnog procesa tek depiliranog dijela lica.

Evo kako se koristi :


Umjesto dlanom o dlan, kako je preporučeno na pakovanju, trakicu sam zagrijala fenom. Potrebno ju je na takav način zagrijavati tek 5 sekundi te ih zatim odvojiti jednu od druge i nanijeti na željeno područje. Kako je meni jedna trakica bila isuviše velika za nadusnicu, presjekla sam je na pola. 


Trakice su lijepo spakovane i zaštićene od vanjskih uticaja.


Ovako ću da vam objasnim proces pri skidanju trakica :
-Tri, četiri ... povuci ... sad ... MANENENENENENE ČEEEEEKAAAJ ... *dubok uzdah* SAD! ok ne ... hajd nemoj mi reći kad ćeš povući, samo povuci ok? 
-Ok. 
-Samo pazi da ... ouch!!! Pa mogla si mi reći!! 
-Al' draga Emina rekla si mi da ti ne kažem. 
-Nisam razmišljala bistro tog trena. 
-I boli li? 
-Ma ne. 

...jedna minuta nakon
-Toči mi te aloe vere maaaaaaaaajko! Ko me natjera da ovo uradim??? Što će im samo dvije kesice?? Šta oni misle, da je ovo dovoljno? Alaaa

...petnaest minuta nakon
-Samo najhrabriji su preživjeli depiliranje lica, a ja sam jedna od počastvovanih. Fakjea ulazim u legende. :D



Vratimo se natrag na osobine proizvoda. :D Zaista, aloe vera je čudo. Ublažila je upalu u roku od par minuta i neutralizirala crvenilo. No još uvijek se držim onoga što sam prethodno izjavila. Samo dvije kesice, sirisli? I smatram da je pakovanje jako nepraktično. Mala plastična kutijica bi bila mnogo povoljnije pakovanje za takvu vrstu proizvoda. 
Što se uljnih maramica tiče i one mnogo dobro izvršavaju svoju namjenu, no, samo dvije?  I to svaka bi mogla biti podjeljena na trećine radi lakše upotrebe jer nikome za to malo nadusnice ne treba full-size maramica.



Sumirani utisci :

Što se proizvoda tiče, toplo ga preporučujem. Nije agresivan prema koži, ne ostavlja ožiljke niti male bubuljice na nanesenom području. Trakice su odstranile većinu dlačica kojih je, za moje čudo, bilo vrlo malo a i te su bile prilično svijetle. 
Aloe vera je uspiješno ublažila bol, dok su uljne maramice odstranile sav višak voska. 
Pri zagrijavanju i korištenju nisam primjetila nikakve neugodne mirise, što je također veliki plus.

Pozitivno :
-Cijena : oko 5 KM
-Količina trakica - 16
-Djelotvornost
-Dodatak aloe vere i uljnih maramica
-Uredno i lijepo pakovano

Negativno :
-Količina uljnih maramica 
-Nepraktičnost pakovanja aloe vere

Finalna ocjena : 4,6 / 5

Ponovna kupovina? Naravno. Svi krijeriji učinkovitosti zadovoljeni. :) 

0 comments:

Objavi komentar

Sav sadržaj objavljen na ShakeThatBeauty blogu je zaštićen prema zakonu o autorskom i srodnom pravu. Pokreće Blogger.