Jesen, treći dio ; likes

Mili moji, došli smo i do zadnjeg dijela editorijala pod nazivom ''jesen'', opisujući sve što mi je upravo na tom godišnjem dobu drago. Prvi put sam vam pisala o tome kako ja doživljavam jesen, a drugi moju jesenju wishlistu. Danas vam donosim svoje jesenje okupacije, stavljajuću u fokus sve stvari koje mi se trenutno dopadaju. Uživajte. :)

P.S. Sve sam fotografije napravila preko Polyvore.com , gdje me također možete upratiti kao beautybloggerbih

Čizme. Pa ne možete ni zamisliti dragost koju sam osjetila kada sam vidjela prvi par čizmica koji se prošetao ulicama našeg skromnog gradića. Odmah sam i sama izvadila svoje iz dubine ostave. Inače sam VELIKI ljubitelj čizama i praktično da nema stila kojeg ne bih nosila.

Boja senfa, nova opsesija. Iako sam u buticima primjetila akcent na maslinasto zelenu i ljubičastu ove sezone, po meni je ipak boja senfa savršenstvo. Ništa pretjerano upadljivo, iako savršeno osvježava svaku kombinaciju. Bilo da se radi o običnom šalu, ili čak i kišobranu boje senfa, preporučujem vam da je i sami probate. Rastjerajte tmurne oblake jednim potezom. :)
Priznajem! Nisam osoba koja nosi ruževe koji su tek za par nijansi tamniji od prirodne boje usana jer je za mene to čisto bacanje novca, no kako sam čvrsto odlučila na posjedovanje svih nijansi Essence olovaka za usne (pročitajte recenziju ovdje), ljubav se jednostavno dogodila. U kolekciju spadaju 11 In the nude i 05 Soft berry koje su smeđe nijanse koje sam, priznajem, zapostavljala uveliko. Ali eto, desilo se šta se desilo. Još koja kupovina ruževa u CM-u je kap koja je prelila vodu u čaši.

Burgundy nijansa ruža, ili kako bi mi rekli, tamna bordo ili boja trule višnje. Nevjerovatno je kako sam sve ruževe unutar CM-a testirala, ali niti jedan nema onu tamnu, gotovo pa crnu nijansu,

Da vas upoznam sa mojim svakodnevnim habitusom - ispijanjem jedne šolje čaja za drugom. Trenutni rekord mi je potrošena kutija čaja od 25 filter vrećica za sedam dana, pa vi sami izračunajte koliko mi otprilike iznosi dnevna kozumacija. 

A kada se odlučim za nešto blago intenzivnijeg ukusa, ili kada, ne daj Bože nestane čaja, onda pijem toplu čokoladu. Trenutno favoritiziram La Mattina hot chocolate koja je savršenog intenziteta i gustine, pa u slučaju da negdje naletite na upravo ovaj proizvod, toplo vam ga preporučujem. :)

Slušam Ed Sheerana, Evanescence, Taylor Swift, The script, Jessie J i Adele

Eh što se filmova tiče, nostalgija me strašno udara tako da u posljednje vrijeme pregledavam isključivo stare hitove - HSM i Camp rock, čija sam totalna fangirl bila u mlađim danima. Još uvijek se pokrivam s dekom na kojoj je Zac Efron. Volim njegovu blizinu, šta tu mogu hehe :D
Lemonade mouth, The breakfast club i Legally blonde, inspirativne filmove koje sam oduvijek voljela radi njihovih snažnih poruka za sve nas koji treba da se adaptiramo novoj sredini. Pogledajte, nećete se razočarati. 
I kako jedan od mojih omiljenih dana u godini, halloween, nadolazi pregledavam klasike - Halloweentown, Edward Scissorhands i Harry Potter. Čak sam i kao ringtone postavila theme song od Harry Pottera. Koja milina kada neko zove...


Toliko od ovojesenjeg editorijala. Nadam se da vam se ideja dopala i da simpatizujete neke pojedinosti u okviru ovog godišnjeg doba kao i ja. Kako su vam se dopale fotografije koje sam napravila preko Polyvore-a? Pišite mi u komentarima ispod! lots of love!




2 comments:

  1. Baš mi se dopada post ovog tipa. Odlična ideja, možda i sama nešto slično napišem. Čaj, to mi je nešto obavezno svaki dan :D ja doduše ljeti berem trave i to sušim a ako mi nestane nekog čaja kojeg volim kupim u rinfuzi, ali slabo pijem onaj u filter vrećicama. A Adele kako je novh pjesmu izbacila već svaki dan slušam po čitav dan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slobodno napiši, jedva čekam da i tvoju verziju pročitam. :) I da,ništa ljepše od domaće žalfije, ali eto, nemam neku naviku da i sama prikupljam bilje, već kad odem kod nane kod nje pijem i mogu ti reći da ljepšeg čaja u životu nisam okusila. Možda i krenem s tim iduće sezone, ko zna. Dobra ideja :) P.S. Također mi nova pjesma ne izlazi iz glave. Jedna je od onih kod kojih gledaš kroz prozor auta i zamišljaš da si u filmu... :D

      Izbriši

Sav sadržaj objavljen na ShakeThatBeauty blogu je zaštićen prema zakonu o autorskom i srodnom pravu. Pokreće Blogger.