Alverde piling maska za lice na bazi gline

Priznajem, malen stalak, proizvodi u monotonoj, beživotnoj ambalaži koji mnogo i ne privlače pažnju su razlog zašto se prije nisam susretala s tom kozmetikom. No, saznajući da se radi o PRIRODNOJ kozmetici i da je to jedan od rijetkih brendova koji se zapravo plasira na našem tržištu s takvim karakteristikama, prosto sam morala probati bar nešto. Treba li mi još jedan ruž? Ma ne. A i ne znam kakva mu je postojanost, moglo bi biti samo obično bacanje novca. Maskara? Jok.
Preparativa!

Kocka je bačena. Odabir je pao na ALVERDE piling masku s glinom za problematičnu kožu.


Proizvod je srednje teksture, ni previše gust, ni previše vodenkast, smeđkaste boje i sasvim se lahko raspoređuje po licu. ''Piling'' efekt je postignut dodavanjem špica od marelice koje su poznate po svom dejstvu na akne te razne vrste ekcema i kožnih dermatitisa. Miris je i više nego ugodan - gotovo primamljujući. Asocira na svježinu i krem s vanilijom i voćem. Gotovo kao da je nešto jestivo u pitanju, a ne maska za lice.


Evo šta oni kažu o proizvodu :


Cijena ovog proizvoda je 5,65 KM i može se pronaći u svim DM-ovim prodavaonicama.

Da li djeluje?
Čak mi je nakon prvog korištenja ostavila mnogo pozitivnih utisaka. Moja koža lica sklona je perutanju i pretjeranom isušivanju ako preskočim tretiranje kremicama par puta. No nakon samo jedne upotrebe ove maske koža lica mi je bila mehka kao bebina bar naredna 24 sata. Mrtve stanice su otklonjene blagim pilingom, a koža ostaje hidratizovana - bez potrebe da se nakon upotrebe koriste kojekakve kremice.

Ovaj proizvod je pogodan za sva godišnja doba s naglaskom na zimu. Pruža koži sve što je potrebno da bude svježa i mehka.

Međutim, piling maska primarno je namijenjena dubinskom čišćenju pora i otklanjanju nečistoća s lica. Što se toga tiče, djelotvornost se, bar na mom licu, pokazala ograničena. Crvenilo se ublažilo kao i same akne, ali skoro pa neprimjetno. Pore su također djelimično pročišćene.

Pozitivno :
- Cijena ( 5,65 KM )
- Odlično hidratizira kožu
- Pročišćava pore
- Pruža osjećaj čistoće
- Predivan miris
- Organski sastojci

Negativno :
- Manja količina ( 50 ml )
- Slabije djelovanje na akne

Finalna ocjena : 4,7 / 5

Da li bih opet kupila ovaj proizvod? Naravno. I vama ga toplo preporučujem.



6 comments:

  1. Imam ga, ali još uvijek ga nisam počela koristiti, imam nekoliko pilinga za lice, pa čekam da njih potrošim. Moram da priznam da odlično zvuči i jedva čekam da ga počnem koristiti. Sretan početak blogovanja! :)



    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da ćeš biti pozitivno iznenađena njezinim djelovanjem kao i ja. Hvala od srca! :)

      Izbriši
  2. Dakle, preporucujes je osobama sa suvom i dehidriranom kozom? Jer ako da, kupujeem! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam si nabavila ovakvu kremu za umivanje, vjerovatno je puno blaža od te piling maske jer nema zrnaca. Ja sam prilično zadovoljna, lijepo čisti a ne zateže. Ali moram probati i tu piling masku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači preporučuješ? I nju ću da nabavim.
      A što se piling maske tiče ona je vrlo, vrlo blaga, zrnca su skoro pa i neprimjetna. Vidjećeš i sama. :)

      Izbriši

Sav sadržaj objavljen na ShakeThatBeauty blogu je zaštićen prema zakonu o autorskom i srodnom pravu. Pokreće Blogger.